ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ В АМЕРИКАНСЬКИХ ШКОЛАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2308-4081/2023-13(1)-7

Ключові слова:

США, хореографічна освіта, шкільна освіта, вчитель-хореограф, професійна підготовка, навчання хореографії, танцювальне мистецтво, зміст навчання

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблем навчання хореографії в американських школах. З’ясовано, що тривалий час навчання хореографії в державних і приватних школах мало периферійне значення або позиціонувалося переважно як позанавчальна діяльність (в межах занять навчальних програм мистецтва або фізичного виховання). Зазначено, що в хореографічній освіті американських школярів спостерігається певна неузгодженість, що спричинено низькою професійною кваліфікацією педагогів та їхньою недостатньою готовністю до викладання хореографії в школі. Проаналізовано напрями освітньої політики американського уряду щодо удосконалення стандартів шкільної освіти, змісту навчальних  планів та освітніх програм, а також якості підготовки вчителів хореографії. Вивчено та узагальнено зміст навчальних програм шкільної освіти у контексті виокремлення мистецтва хореографії як основного предмету. Констатовано, що вагомою проблемою навчання хореографії в школах є неузгодженість змісту навчальних програм та нечітке обґрунтування критеріїв оцінювання результатів навчання. З’ясовано, що американські педагоги беруть до уваги той факт, що запровадження танцювальної хореографії у школах сприяє розвитку творчого мислення учнів, лідерських якостей, психологічному комфорту та здоров’язбереженню. Виявлено, що залишаються дискусійними питання щодо розроблення стандартів вищої освіти, сертифікації викладачів хореографії в кожному штаті, обґрунтування вимог до отримання ліцензії, уніфікації та  стандартизації термінології, законодавства, удосконалення освітньої політики штатів, а також умов фінансування тощо. Зроблено висновок, що хореографічна освіта в усьому світі стикається з загальними проблемами: «Хто має навчати, «Хто має навчати вчителів і чого вони мають навчати?». Роль сучасного вчителя-хореографа полягає не лише в навчанні танцювальних кроків, а радше у свідомому управлінні можливостями учня за допомогою навичок навчання танцю.

Посилання

Becker, K. M. (2013). Dancing through the school day: How dance catapults learning in elementary education. Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 84(3), 6-8. https://doi.org/10.1080/07303084.2013.763665

Brown-Aliffi, K. (2022). Dance education in New York City charter schools. Journal of Dance Education, 22(2), 83-97. https://doi.org/10.1080/15290824.2020.1744153

Elpus, K. (2022). Access to arts education in America: The availability of visual art, music, dance, and theater courses in US high schools. Arts Education Policy Review, 123(2), 50–69. https://doi.org/10.1080/10632913.2020.1773365

Englebright, K., & Mahoney, M. R. (2012). Assessment in elementary dance education. Journal of Dance Education, 12(3), 87–92. https://doi.org/10.1080/ 15290824.2012.701176

ESSER Funding Toolkit 2021– COVID Relief Funding in the Dance Classroom (2021). Retrieved from https://www.ndeo.org/Portals/NDEO/ESSER_Funding_Toolkit/ _2021_-_Dance_v1.pdf.

Gilbert, A. G. (2005). Dance education in the 21st century: A global perspective. Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 76 (5), 26–35. https://doi.org/10.1080/07303084.2005.10608250

Gradwohl, A. K. (2018). Perceptions of technology in dance education: The effect of technology on student learning and teaching strategies of the twenty-first century skills in dance education [Master’s thesis, University of Northern Colorado]. Scholarship & Creative Works @ Digital UNC

Hanna, J. L. (2008). A nonverbal language for imagining and learning: Dance education in K–12 curriculum. Educational Researcher, 37 (8), 491–506. https://doi.org/10.3102/0013189X08326032

Harding, M. (2012). Assessment in the high school technique class: Creating thinking dancers. Journal of Dance Education, 12(3), 93–98. https://doi.org/10.1080/ 15290824.2012.701172

Leonard, A. E., Hall, A. H., & Herro, D. (2016). Dancing literacy: Expanding children’s and teachers’ literacy repertoires through embodied knowing. Journal of Early Childhood Literacy, 16(3), 338–360. https://doi.org/10.1177/1468798415588985

National Dance Education Organization. (2023). State Information Request. Dance-Certification. Retrieved from (https://www.ndeo.org/Portals/NDEO/Documents/ State-Information-Request-_-Dance-Certification_May%2023%20Update.pdf?ver=meuy/ ZMED0EHLDqV_wCA-6g%3d%3d

Parrish, M. (2016). Toward transformation: Digital tools for online dance pedagogy. Arts Education Policy Review, 117(3), 168–182. https://doi.org/10.1080/ 10632913.2016.1187974

Risner, D., Horning, S., & Henderson Shea, B. (2021). Preparation, policy, and workplace challenges of dance teaching artists in P-12 schools: perspectives from the field. Arts Education Policy Review, 1-14. https://doi.org/10.1080/10632913.2021.2004959

Ross, J. (2012). Moving lessons: Margaret H'Doubler and the beginning of dance in American education. University of Wisconsin Press.

Silk, Y., Mahan, S., & Morrison, R. (2015). The State Status Report: A Review of State and Regional Arts Education Studies. Americans for the Arts. https://www.americansforthearts.org/sites/default/files/State_Status_Report_Final.p df

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-25

Як цитувати

БІДЮК, Д. (2023). ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ В АМЕРИКАНСЬКИХ ШКОЛАХ. Comparative Professional Pedagogy, 13(1), 53–59. https://doi.org/10.31891/2308-4081/2023-13(1)-7