Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Архіви
Публікаційна етика
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 14 № 1 (2024): Comparative Professional Pedagogy
Том 14 № 1 (2024): Comparative Professional Pedagogy
Опубліковано:
2024-05-30
Статті
ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ІЗРАЇЛЮ
АЛІНА ВОЄВОДА
57-65
PDF
МІЖПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ФАРМАЦЕВТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
ВАСИЛЬ ШУНКОВ
114-122
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З МУЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У США
НАТАЛІЯ МУКАН, ШАНЬІНЬ ЛІ
41-48
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У США
ДМИТРО БІДЮК
98-107
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ТА ОРІЄНТИРИ ПІВНІЧНОАМЕРИКАНСЬКОЇ МОДЕЛІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
ОЛЕНА ТЕРЕНКО
24-31
PDF (English)
МОВНА ПОЛІТИКА США ТА КИТАЮ
МАЙЯ СОВА
162-169
PDF
ПРЕДМЕТНО-МОВНЕ ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ (CLIL): ДОСЛІДЖЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТІ В ЄВРОПІ ТА ЗА ЇЇ МЕЖАМИ
ГАЛИНА ЛИСАК
80-87
PDF (English)
АМЕРИКАНСЬКІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРАПІЇ
НАТАЛЯ БІДЮК
7-14
PDF
РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ БАКАЛАВРСЬКОЇ ОСВІТИ З ПРОГРАМНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
В’ЯЧЕСЛАВ БОЙКО
143-154
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ (CLIL) У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ПРОВІДНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
ІГОР РОСКВАС
66-71
PDF (English)
ПРОЄКТ «ТЕХНОЛОГІЯ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ» ЯК ОСНОВА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ У ПРОЦЕСІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ: ІЗРАЇЛЬСЬКИЙ ДОСВІД
РОМАН ГРИНЬОВ
123-133
PDF (English)
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ У КРАЇНАХ БАЛТІЇ
ЕВЕЛІНА ЦАРЬОВА
49-56
PDF (English)
ІННОВАЦІЇ В ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТІ: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ
ОЛЬГА ЛАПШИНА, ОЛЕНА ДОРОФЄЄВА, ОКСАНА КОМОЧКОВА
108-113
PDF (English)
СУТНІСТЬ УЧНІВСТВА В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ ТА ДЕЯКИХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
ІРИНА БУЖИНА, НАТАЛІЯ НОСОВЕЦЬ, МАКСИМ ІМЕРІДЗЕ
32-40
PDF
ПРАКТИКА ПОЄДНАННЯ МІКРОВИКЛАДАННЯ ТА СТУДЕНТСЬКОГО КОУЧИНГУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ ДОСВІДУ ІНДОНЕЗІЇ
ОЛЕСЯ САДОВЕЦЬ
88-97
PDF
УКРАЇНСЬКИЙ ТА НІМЕЦЬКИЙ ДОСВІД ВИХОВАННЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ ПІДЛІТКІВ ЯК СКЛАДОВА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
СВІТЛАНА ГРИЩЕНКО
15-23
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ СПІВПРАЦІ ТА ОБМІНІВ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА КИТАЙСЬКОЮ НАРОДНОЮ РЕСПУБЛІКОЮ
ЇСЮАНЬ ВАН
155-161
PDF
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄС: ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ
ІРИНА ДРОЗІЧ
72-79
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ В ПРОЦЕСІ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
НАТАЛІЯ МАКОГОНЧУК, ОЛЕКСАНДР КАЛМИКОВ, ОЛЕКСАНДР СКОРЕНОК
134-142
PDF
Мова
Українська
English
Подати статтю
Подати статтю