ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ КИТАЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2308-4081/2024-14(2)-16Ключові слова:
китайська мова, мовна освіта, університети Китаю, інформаційні технології, цифрові ресурси, мобільні застосунки, онлайн-платформи, віртуальні класи, інтерактивністьАнотація
З’ясовано, що університети Китаю демонструють високий рівень організації мовної освіти завдяки сучасним підходам до навчально-методичного забезпечення. Комплексне поєднання традиційних методик з цифровими технологіями робить навчання більш ефективним та доступним. Мовна освіта в китайських університетах інтегрує елементи дослідницького навчання та передбачає активне впровадження адаптивних систем навчання, штучного інтелекту, цифрових ресурсів, таких як онлайн-платформи, мобільні застосунки, віртуальні класи, мультимедіа, аудіовізуальні ресурси.
Встановлено, що важливим компонентом інформаційно-методичного забезпечення мовної освіти у ЗВО Китаю є освітні платформи, зокрема MOOC China та XuetangX, які стали піонерами у впровадженні масових відкритих онлайн-курсів (MOOC) для вивчення мови і характеризуються інтерактивністю, доступністю, мультимедійністю. Перевагами платформ є академічна підтримка, гнучкість навчання, сертифікація, використання віртуальних класів.
Охарактеризовано різні види спеціальних лабораторій (стаціонарних та віртуальних) у ЗВО Китаю, які сприяють більш поглибленому вивченню фонології, синтаксису та дискурсу і дозволяють студентам формувати практичні мовні навички в реальному часі в різних сферах комунікації.
Зроблено висновок, що цифрові ресурси стають ключовим інструментом інтеграції новітніх технологій у мовну освіту Китаю, підвищуючи її якість та доступність. Водночас окреслено виклики та ризики в опануванні китайської мови за допомогою інформаційних ресурсів, а саме: нерівний доступ до сучасних інформаційних ресурсів у різних регіонах країни; відсутність достатньої кількості кваліфікованих викладачів для впровадження інноваційних методів навчання; потреба у подальшій адаптації міжнародних освітніх стандартів до китайських реалій; лінгвістичні особливості мовної освіти; необхідність розвитку міжуніверситетського співробітництва для обміну досвідом; інвестиції в розробку новітніх освітніх технологій і мовних ресурсів; активізація співпраці з міжнародними організаціями для вдосконалення мовної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 МАЙЯ СОВА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.