Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Архіви
Публікаційна етика
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 14 № 2 (2024): Comparative Professional Pedagogy
Том 14 № 2 (2024): Comparative Professional Pedagogy
Опубліковано:
2024-11-28
Весь випуск
PDF (Титульний файл)
PDF (Зміст)
Статті
СТРАТЕГІЇ НАУКОВЦІВ ЩОДО ЦИФРОВІЗАЦІЇ СФЕРИ ОСВІТИ І НАУКИ У ВИМІРІ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКОЇ СОЛІДАРНОСТІ В БОРОТЬБІ ЗА СВОБОДУ Й НЕЗАЛЕЖНІСТЬ
ОЛЕКСАНДР КУЧЕРЯВИЙ
7-12
PDF
ЗМІСТ І ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ТА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ І ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ДОСВІДІ УКРАЇНИ ТА НОРВЕГІЇ
ТЕТЯНА ВАСЮТІНА
13-24
PDF
ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ В УГОРЩИНІ: ГЕНЕЗА Й МАРКЕРИ ДЕФІНІЦІЮВАННЯ
РАЇСА ПРІМА, ДМИТРО ПРІМА, КАТЕРИНА ШОВШ
25-31
PDF
СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ІНСТИТУЦІЙНОГО АКАДЕМІЧНО-НАУКОВОГО ПАРТНЕРСТВА УКРАЇНИ ТА КИТАЮ
ОЛЕСЯ САДОВЕЦЬ, НАТАЛЯ БІДЮК, ВІТАЛІЙ ТРЕТЬКО
32-44
PDF
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОЛЬСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ
АНАТОЛІЙ НЕСТЕР, ЛЮДМИЛА МІТЮК, ЮРІЙ ПОЛУКАРОВ, ГЕННАДІЙ НЕСТЕР
45-51
PDF
РЕФЕРЕНДАРІАТ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕТАП ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ
СВІТЛАНА КОРОЛЬ
52-64
PDF
ІНСТРУМЕНТИ ШІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПРАКТИЦІ
ОЛЕНА МАРТИНЮК
65-73
PDF (English)
СВІТОВІ ТА УКРАЇНСЬКІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПАРАТИВІСТИКИ
ВАСИЛЬ ОВЧАРУК, ІРИНА МАКСИМЧУК, ВІТАЛІЙ СІЛАЄВ, ВІРА ОВЧАРУК, АНДРІЙ РУДЕНКО
74-90
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ ПРІОРИТЕТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС УНІВЕРСИТЕТІВ НІМЕЧЧИНИ
ТЕТЯНА ЛАРІНА
91-99
PDF
РОЗВИТОК ВИЩОЇ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В США
ДМИТРО БІДЮК
100-107
PDF
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАРМАЦЕВТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ ТА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
ВАСИЛЬ ШУНКОВ
108-121
PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ З ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: АНАЛІЗ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ ТА ПРОГРАМ АЗІЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
ОЛЕКСАНДР ГУРА
122-130
PDF (English)
СТРУКТУРА БАКАЛАВРСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПРОГРАМНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ІНДУСТРІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ВЯЧЕСЛАВ БОЙКО
131-141
PDF
УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ
ВАСИЛЬ КОСТИНЮК
142-156
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ США
РУСЛАН ЛИМАН
157-181
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОВНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ КИТАЮ
МАЙЯ СОВА
182-191
PDF
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ ПРАКТИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
НАТАЛІЯ ОВДІЙ
192-199
PDF
ПОРІВНЯННЯ МОДЕЛЕЙ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
ВІКТОРІЯ БУДЕГАЙ
210-221
PDF
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЯКОСТЕЙ ЛІДЕРСТВА СЛУЖІННЯ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ США
ОЛЕГ МОРОЗ
200-209
PDF
Мова
Українська
English
Подати статтю
Подати статтю