CONTENT AND ORGANIZATIONAL FEATURES OF THE PROGRAM OF PROFESSIONAL TRAINING OF BACHELORS OF ARTS FOR TEACHING ENGLISH IN PRIMARY SCHOOLS OF SINGAPORE

Автор(и)

  • YELIZAVETA ISAKOVA Donbas State Engineering Academy

DOI:

https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-10

Ключові слова:

учитель іноземної мови, англійська мова, початкова школа, бакалавр, професійна освіта, професійна компетентність учителя, педагогічна практика, громадянська освіта

Анотація

У статті досліджено структурні, змістовні складові та організаційні особливості навчального процесу підготовки учителів – бакалаврів (англійська мова) для початкових шкіл Сінгапуру. З’ясовано, що у відповідності до мовної політики Сінгапуру, англійська мова є офіційною мовою країни, мовою навчального процесу і обов’язковою для вивчення, починаючи з початкової школи. Встановлено, що програма професійної підготовки бакалаврів освіти (англійська мова) для початкових шкіл, яка запроваджена у єдиному в Сінгапурі закладі вищої педагогічної освіти – Національному інституті освіти, триває 4 роки, має денну форму навчання і імплементується в рамках Моделі компетенцій педагога – випускника. Крім опанування необхідних професійних знань і вмінь, в процесі підготовки важливості набуває формування ціннісної бази в світогляді майбутніх учителів, яка дозволить їм навчати і виховувати успішних сінгапурців ХХІ століття. З’ясовано, що підготовка учителів англійської мови для початкових шкіл за бакалаврською програмою підготовки відбувається в межах загального треку підготовки, який передбачає спеціалізацію на двох предметах: англійській мові та математиці або природничих або соціальних дисциплінах. Основними структурними напрямками професійної підготовки учителів – бакалаврів (англійська мова) на початковому рівні освіти є вивчення педагогічних, предметних, програмних дисциплін, вдосконалення англомовної компетенції, знайомство із академічними (теоретичними) аспектами функціонування англійської мови, педагогічна практика, вивчення загальноосвітнього курсу, який передбачає дослідження передумов успішного функціонування в мультикультурному середовищі, а також факультативних курсів, спрямованих на розширення загальноосвітнього кругозору студентів. З метою формування необхідних для педагога ХХІ століття особистісних якостей і вміння прищеплювати майбутньому поколінню основні моральні та етичні цінності, обов’язковими для студентів Національного інституту освіти Сінгапуру є вивчення курсу моральної етики та участь у проекті Меранті, який є частиною громадянської освіти сінгапурців. В статті проаналізовано також широкі можливості здійснення міжнародної практики або стажування для студентів Національного інституту освіти Сінгапуру.

Посилання

A Teacher Education Model for the 21st Century. (2009). National Institute of Education, Singapore. Retrieved from https://nie.edu.sg/docs/default-source/nie-files/te21_executive-summary_101109.pdf?sfvrsn=

Bachelor of Arts (Education)/ Bachelor of Science (Education). Programme information and handbook. (2019). National Institute of education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/ote-documents/programme-booklets/babsc_/ programmes_ay2019-2020_as-at-27-may-2020.pdf?sfvrsn=cbb065ad_0

Bachelor of Arts (Education)/ Bachelor of Science (Education). Programme information and handbook. (2020). National Institute of education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/default-document-library/babsc_programmes_/ ay2020-2021_08-april-2021.pdf?sfvrsn=cbb06533_0

Banashko L., Sevastianova O., Kryshchuk B., Tafintseva S. (2021). Kontseptsiia pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv u systemi stupenevoi pidhotovky spetsialistiv pochatkovoi lanky osvity. Khmelnytska humanitarno-pedahohichna akademiia. Retrieved from http://www.kgpa.km.ua/?q=node/233

Framework for 21st Century Competencies and Student Outcomes. Ministry of Education of Singapore. Retrieved from: https://www.moe.gov.sg/education-in-sg/21st-century-competencies

Kharkivska, A. (2020). The competency-based approach as methodology of professional training of future teachers in the conditions of education informatization. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 67, 27–35. Retrieved from http://repository./ khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1954

Lin, Ch. (2016, June 1) Critical role for teachers' in shaping nation's future. THE STRAITS TIMES. Retrieved from: https://www.straitstimes.com/singapore/ education/critical-role-for-teachers-in-shaping-nations-future

Nurturing Tomorrow’s Educators. Bachelor of Arts / Bachelor of Science (Education). (2014). Office of teacher education. Retrieved from: https://www.nie.edu.sg/ docs/defaultsource/niefiles/babscbrochure.pdf?sfvrsn=

Siemund, P. (2020). Multilingualism and language policy in Singapore. In Kloter H., Saarela M. (Eds.) Language diversity in the sinophone world (p.p. 205-228). London: Routledge.

Sim, J., Print, M. (2009). Citizenship education in Singapore: controlling or empowering teacher understanding and practice? Oxford Review of Education, 35(6), 705–723. Retrieved from https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03054980903141549

The Meranti project. (2021). National Institute of Education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/te21/diploma09.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Як цитувати

ISAKOVA, Y. (2021). CONTENT AND ORGANIZATIONAL FEATURES OF THE PROGRAM OF PROFESSIONAL TRAINING OF BACHELORS OF ARTS FOR TEACHING ENGLISH IN PRIMARY SCHOOLS OF SINGAPORE. Comparative Professional Pedagogy, 11(1), 72–79. https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-10