CONTENT AND ORGANIZATIONAL FEATURES OF THE PROGRAM OF PROFESSIONAL TRAINING OF BACHELORS OF ARTS FOR TEACHING ENGLISH IN PRIMARY SCHOOLS OF SINGAPORE
DOI:
https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-10Ключові слова:
учитель іноземної мови, англійська мова, початкова школа, бакалавр, професійна освіта, професійна компетентність учителя, педагогічна практика, громадянська освітаАнотація
У статті досліджено структурні, змістовні складові та організаційні особливості навчального процесу підготовки учителів – бакалаврів (англійська мова) для початкових шкіл Сінгапуру. З’ясовано, що у відповідності до мовної політики Сінгапуру, англійська мова є офіційною мовою країни, мовою навчального процесу і обов’язковою для вивчення, починаючи з початкової школи. Встановлено, що програма професійної підготовки бакалаврів освіти (англійська мова) для початкових шкіл, яка запроваджена у єдиному в Сінгапурі закладі вищої педагогічної освіти – Національному інституті освіти, триває 4 роки, має денну форму навчання і імплементується в рамках Моделі компетенцій педагога – випускника. Крім опанування необхідних професійних знань і вмінь, в процесі підготовки важливості набуває формування ціннісної бази в світогляді майбутніх учителів, яка дозволить їм навчати і виховувати успішних сінгапурців ХХІ століття. З’ясовано, що підготовка учителів англійської мови для початкових шкіл за бакалаврською програмою підготовки відбувається в межах загального треку підготовки, який передбачає спеціалізацію на двох предметах: англійській мові та математиці або природничих або соціальних дисциплінах. Основними структурними напрямками професійної підготовки учителів – бакалаврів (англійська мова) на початковому рівні освіти є вивчення педагогічних, предметних, програмних дисциплін, вдосконалення англомовної компетенції, знайомство із академічними (теоретичними) аспектами функціонування англійської мови, педагогічна практика, вивчення загальноосвітнього курсу, який передбачає дослідження передумов успішного функціонування в мультикультурному середовищі, а також факультативних курсів, спрямованих на розширення загальноосвітнього кругозору студентів. З метою формування необхідних для педагога ХХІ століття особистісних якостей і вміння прищеплювати майбутньому поколінню основні моральні та етичні цінності, обов’язковими для студентів Національного інституту освіти Сінгапуру є вивчення курсу моральної етики та участь у проекті Меранті, який є частиною громадянської освіти сінгапурців. В статті проаналізовано також широкі можливості здійснення міжнародної практики або стажування для студентів Національного інституту освіти Сінгапуру.
Посилання
A Teacher Education Model for the 21st Century. (2009). National Institute of Education, Singapore. Retrieved from https://nie.edu.sg/docs/default-source/nie-files/te21_executive-summary_101109.pdf?sfvrsn=
Bachelor of Arts (Education)/ Bachelor of Science (Education). Programme information and handbook. (2019). National Institute of education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/ote-documents/programme-booklets/babsc_/ programmes_ay2019-2020_as-at-27-may-2020.pdf?sfvrsn=cbb065ad_0
Bachelor of Arts (Education)/ Bachelor of Science (Education). Programme information and handbook. (2020). National Institute of education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/default-document-library/babsc_programmes_/ ay2020-2021_08-april-2021.pdf?sfvrsn=cbb06533_0
Banashko L., Sevastianova O., Kryshchuk B., Tafintseva S. (2021). Kontseptsiia pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv u systemi stupenevoi pidhotovky spetsialistiv pochatkovoi lanky osvity. Khmelnytska humanitarno-pedahohichna akademiia. Retrieved from http://www.kgpa.km.ua/?q=node/233
Framework for 21st Century Competencies and Student Outcomes. Ministry of Education of Singapore. Retrieved from: https://www.moe.gov.sg/education-in-sg/21st-century-competencies
Kharkivska, A. (2020). The competency-based approach as methodology of professional training of future teachers in the conditions of education informatization. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 67, 27–35. Retrieved from http://repository./ khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1954
Lin, Ch. (2016, June 1) Critical role for teachers' in shaping nation's future. THE STRAITS TIMES. Retrieved from: https://www.straitstimes.com/singapore/ education/critical-role-for-teachers-in-shaping-nations-future
Nurturing Tomorrow’s Educators. Bachelor of Arts / Bachelor of Science (Education). (2014). Office of teacher education. Retrieved from: https://www.nie.edu.sg/ docs/defaultsource/niefiles/babscbrochure.pdf?sfvrsn=
Siemund, P. (2020). Multilingualism and language policy in Singapore. In Kloter H., Saarela M. (Eds.) Language diversity in the sinophone world (p.p. 205-228). London: Routledge.
Sim, J., Print, M. (2009). Citizenship education in Singapore: controlling or empowering teacher understanding and practice? Oxford Review of Education, 35(6), 705–723. Retrieved from https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03054980903141549
The Meranti project. (2021). National Institute of Education. Singapore. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/te21/diploma09.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 YELIZAVETA ISAKOVA

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.