METHODICAL PRINCIPLES OF A BACHELOR’S DEGREE IN INTERNATIONAL RELATIONS AT UK UNIVERSITIES
DOI:
https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-1Ключові слова:
перший бакалаврський рівень, міжнародні відносини, Велика Британія, університет, професійна підготовка, методичні засадиАнотація
Стаття присвячена методичним засадам професійної підготовки бакалаврів міжнародних відносин в університетах Великої Британії. Зазначено, що педагогічний процес у системі університетської освіти Великої Британії уже давно перейшов на інтенсивно-фундаментальне навчання замість екстенсивно-інформаційного, що зумовило відбір продуктивних форм і методів реалізації нового змісту магістерської підготовки міжнародників, перебудову відносин між викладачем і студентом, докорінну зміну їх ролі в педагогічному процесі: перетворення викладача на організатора пізнавальної діяльності, а студента – на активного суб’єкта науково-творчої пізнавальної діяльності. Аналіз наукових, аналітично-інформаційних джерел, педагогічного досвіду показав, що українськими та зарубіжними науковцями накопичено значний досвід вивчення професійної підготовки фахівців у Великій Британії. Водночас, системне вивчення досліджуваної проблеми не стало предметом окремого наукового пошуку. Обґрунтовано, що професійна підготовка бакалаврів міжнародних відносин в університетах Великої Британії будується на основі методологічних підходів та принципів, реалізація яких сприяє забезпеченню неперервності у навчанні і самонавчанні; вільному доступу до отримання бакалаврської освіти; врахуванню індивідуальних особливостей, потреб і досвіду; впровадженню інноваційних підходів у розробку змісту освітніх програм і планів для забезпечення їхньої професійної спрямованості, гнучкості та мобільності; підвищенню ефективності навчальної і практичної діяльності бакалаврів та її результативності; розвитку професійних умінь і творчих здібностей тощо. Підсумовано, що раціональне поєднання інноваційних форм, методів та технологій навчання сприяє формуванню фахової компетентності бакалаврів міжнародних відносин. Високотехнологічні ресурси (онлайн-навчання, бібліотечні ресурси, вільний доступ до світових інтернет-ресурсів) забезпечують надання високоякісних освітніх послуг.
Посилання
Archer, C. C., & Miller, M. K. (2011). Prioritizing active learning: an exploration of gateway courses in political science. Political Science and Politics, 44 (2), 429–434.
Asal, V., & Kratoville, J. (2013). Constructing international relations simulations: examining the pedagogy of IR simulations through a constructivist learning theory lens. Journal of Political Science Education, 9 (2), 132–143.
Bean, J. (2011). Engaging ideas: the professor’s guide to integrating writing, critical thinking, and active learning in the classroom (2nd ed.). San Francisco, CA: Jossey-Bass.
Bromley, P. (2013). Active learning strategies for diverse learning styles: simulations are only one method. Political Science and Politics, 46 (4), 818–822.
Gibbs, G. (2009). Developing students as learners – varied phenomena, varied contexts and a development trajectory for the whole endeavour. Journal of Learning Development in Higher Education, 1. Retrieved from https://journal.aldinhe.ac.uk/ index.php/jldhe/article/view/30/14.
Golich, L. V., Boyer, M., & Franko, P. (2000). The ABCs of case teaching. Pew case studies in international affairs. Retrieved from http://researchswinger.org/others/case-method-teaching.pdf.
Gormley-Heenan, C., & Lightfoot, S. (Eds.) (2014). Teaching politics and international relations. Basingstoke: Palgrave Macmillan UK.
Healey, M., Jordan, F., Pell, B., & Short, C. (2010). The research-teaching nexus: a case study of students’ awareness, experiences and perceptions of research. Innovations in Education and Teaching International, 47 (2), 235–246.
Justice, C., Rice, J., & Warry, W. (2007). Inquiry in higher education: reflections and directions on course design and teaching methods. Innovative Higher Education, 31 (4), 201–214.
Lee, A., Pettigrove, M., & Fuller, M. (2010). Preparing to teach in higher education. Retrieved from https://www.yumpu.com/en/document/read/49078539/ preparing-to-teach-in-higher-education-university-of-leicester.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 ВІТАЛІЙ ТРЕТКО, МАРГАРИТА ДЗЮБА

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.