DIDACTIC ASPECTS OF PHARMACY STUDENTS’ TRAINING AT UK UNIVERSITIES

Автор(и)

  • VITALIY TRETKO Khmelnytskyi National University
  • VASUL SHUNKOV National Pirogov Memorial Medical University

DOI:

https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-2

Ключові слова:

студент-фармацевт, дидактичні аспекти, підготовка, Велика Британія, університет, технологія

Анотація

Статтю присвячено дидактичним аспектам професійної підготовки майбутніх фармацевтів в університетах Великої Британії. Визначено, що сучасна вища медична освіта цієї країни спрямована те, щоб за допомогою різних форм навчання й виховання підготувати студента до плідної творчої участі у житті суспільства і діяльності в сфері охорони здоров’я. Сучасний фахівець-фармацевт повинен уміти не лише адаптуватися до стрімких соціальних змін, але й практично оцінювати те, що відбувається і знаходити шляхи подальших перетворень у сфері діяльності й у своєму житті. З’ясовано, що у Великій Британії підготовка майбутніх фармацевтів здійснюється відповідно до світових стандартів і полягає у формуванні професійної еліти суспільства. Актуальними для вищої медичної освіти у Великій Британії є такі технології: технологія проблемного навчання, технологія командного навчання», технологія навчання за допомогою моделювання, технологія практичного навчання в лабораторіях, технологія навчання за допомогою технічного інструментарію / технічних засобів. Доведено, що під час інтерактивного навчання межі між викладачем та студентом стають менш визначеними. Крім того, медична освіта стає переломним етапом професійно-орієнтованої трансформації, оскільки основну увагу зосереджено на педагогіці інтерактивного навчання. Підсумовано, що пріоритетним в медичній освіті Великої Британії, зокрема професійній підготовці майбутніх фармацевтів, стає перехід від пасивного до активного навчання, що передбачає діалогізацію процесу передачі знань. Перспективи подальших наукових розвідок полягають у поліпшенні якості професійної підготовки майбутніх фармацевтів відповідно до світових і загальноєвропейських стандартів з метою посилення конкурентоспроможності вітчизняної вищої медичної освіти, оптимізації умов для міжнародної мобільності студентів-медиків на вітчизняному та міжнародному ринках праці, що зумовлені проголошенням Україною курсу на євроінтеграцію.

Посилання

Albanese, M. A., & Dast, L. C. (2014). Problem-based learning. In K. Huggett, & W. B. Jeffries (Eds.), An Introduction to Medical Teaching (pp. 5768). Dordrecht: Springer.

Austin, Z. (2004). Learning styles of pharmacists: impact on career decisions, practice patterns and teaching method preferences. Pharmacy Education, 4 (1), 13–22.

Barrows, H. S. (1986). A taxonomy of problem-based learning methods. Medical Education, 20 (6), 481–486.

Barrows, H. S. (1996). Problem-based learning in medicine and beyond: A brief overview. In L. Wilkerson, & W. H. Gijselaers (Eds.), Bringing Problem-Based Learning to Higher Education: Theory and Practice (pp. 3–12). San Francisco, CA: Jossey-Bass Inc.

Brown, B. L. (2003). Learning styles and vocational education practice. Columbus, OH: Center on Adult, Career, and Vocational Education.

Cassidy, S. (2004). Learning styles an overview of theories, models, and measures. Educational Psychology, 24, 419–444.

Cassidy, J., Ziv, Y., Mehta, T. G., & Feeney, B. C. (2003). Feedback seeking in children and adolescents: associations with self-perceptions, attachment representations, and depression. Child Development, 74 (2), 612–628.

Catto, G. R. D. (2000). Interface between university and medical school: the way ahead? British Medical Journal, 320, 633–636.

Cook, D. A. (2014). Teaching with technological tools. In K. Huggett, & W. B. Jeffries (Eds.), An Introduction to Medical Teaching (pp. 123146). Dordrecht: Springer.

Cooper, J. B, & Taqueti, V. R. (2008). A brief history of the development of mannequin simulators for clinical education and training.

Postgraduate Medical Journal, 84 (997), 563–570.

Curry, L. (1991). Patterns of learning styles across selected medical specialties. Educational Psychology, 11, 247–278.

Dolmans, D., Wolfhagen, I., Grave, Willem De, & Vleuten, C. Van der. (2005). Problem based learning: future challenges for educational practice and research. Medical Education, 39 (7), 732741.

Gaba, D. M. (2004). The future vision of simulation in health care. Quality and Safety in Health Care, 13, 210.

Merrill, M. D. (2002). First principles of instruction. Educational Technology Research and Development, 50, 43–59.

Novak, S., Shah, S., Wilson, J. P., Lawson, K. A., & Salzman, R. D. (2006). Pharmacy students’ learning styles before and after a problem-based learning experience. American Journal of Pharmaceutical Education, 70 (4), 18.

Nicholas, K. (2014). Teaching with simulation. In K. Huggett, & W. B. Jeffries (Eds.), An Introduction to Medical Teaching (pp. 93112). Dordrecht: Springer.

Parmelee, D. X., & Al-Kadi, A. S. (2014). Team-based learning. In K. Huggett, & W. B. Jeffries (Eds.), An Introduction to Medical Teaching (pp. 6976). Dordrecht: Springer.

Romero, R. M., Eriksen, S. P., & Haworth, I. S. (2004). A decade of teaching pharmaceutics using case studies and problem-based learning. American Journal of Pharmaceutical Education, 68 (2), 110.

Vaughn, L., & Baker, R. (2001). Teaching in the medical setting: balancing teaching styles, learning styles and teaching methods. Medical Teacher, 23, 610–612.

Webb, T. P., Vetter, C. S., & Brasel, K. J. (2014). Teaching with practicals and labs. In K. Huggett, & W. B. Jeffries (Eds.), An Introduction to Medical Teaching (pp. 113122). Dordrecht: Springer.

Wood, D. F. (2003). ABC of learning and teaching in medicine: problem based learning. British Medical Journal, 326, 328330.

Ziv, A., Wolpe, P. R., Small, S. D., & Glick, Sh. (2003). Simulation-based medical education: an ethical imperative. Academic Medicine, 78 (8), 783788.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Як цитувати

TRETKO, V., & SHUNKOV, V. (2021). DIDACTIC ASPECTS OF PHARMACY STUDENTS’ TRAINING AT UK UNIVERSITIES. Comparative Professional Pedagogy, 11(1), 14–20. https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-2