ACADEMIC, SOCIAL, AND CULTURAL ADAPTION OF INTERNATIONAL STUDENTS IN CANADA
DOI:
https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-8Ключові слова:
академічна адаптація іноземних студентів, соціальна адаптація, культурна адаптація, КанадаАнотація
У статті висвітлено три типи адаптації іноземних студентів: академічну, соціальну та культурну. Виявлено та схарактеризовано найбільш типові проблеми кожного типу адаптації. Академічні проблеми охоплюють: відсутність володіння мовою, різні цінності освіти, взаємодію з викладачами університету, співробітниками та однокласниками. Соціальними проблемами для іноземних студентів є: проживання в університеті чи за його межами, початкові труднощі, незалежність та самотність, стосунки з вітчизняними студентами та залучення їх до університетського життя. У культурному плані іноземні студенти стикаються з такими проблемами: культурний шок, відсутність культурного самопочуття. Таким чином, як було показано в цьому дослідженні, краще розуміючи академічні проблеми цих студентів, викладачі та співробітники університету можуть визнати потреби студентів та запропонувати ефективні допоміжні послуги. Університет повинен бути готовим зустрічати студентів не лише в академічному, а й у соціальному та культурному плані. У цьому дослідженні також описуються пріоритети канадської міжнародної освітньої стратегії. Федеральні та провінційні уряди Канади демонструють зростаючий інтерес до світового ринку освіти. Це відображено в Міжнародній стратегії Канади на 2014–2019 роки. Згідно з нею, перед канадською освітньою системою постає три ключові цілі: заохотити канадських студентів здобувати нові навички, використовуючи можливості навчання та роботи за кордоном на ключових світових ринках, особливо в Азії; щоб урізноманітнити коло країн, з яких іноземні студенти приїжджають до Канади, а також їх галузі, рівні навчання та місце навчання в Канаді; збільшити підтримку канадських навчальних закладів, допомогти розширити свої експортні послуги та відкрити нові можливості за кордоном.
Посилання
Berry, J. W. et al, (1987). Comparative Studies of acculturative stress (Canada). International Migration Review, 21, 491–511.
Constantine, M. G. et al, (2005). A qualitative investigation of the cultural adjustment experiences of Asian international college women. Cultural Diversity and Ethnic Minority Psychology, 11, 162–175.
Economic impact of international education in Canada – 2017 update (2017). International Education. URL: https://www.international.gc.ca/education/report-rapport/impact-2017/sec-3.aspx?lang=eng
First Nations and Inuit Cultural Education Centres Program (2019). Education. Government of Canada. URL: https://www.sac-isc.gc.ca/eng/1100100033700/ 1531398486038
International Services. Adjusting to Canada. URL: https://lethbridgecollege.ca/ departments/international-services/adjusting-to-canada
Liu, L. (2011). An international graduate student's ESL learning experience beyond the classroom. TESL Canada Journal, 29, 77–92.
OECD (2019). Education at a Glance 2019: OECD Indicators, OECD Publishing, Paris. URL: https://doi.org/10.1787/f8d7880d-en.
Ozturgut, O., Murphy, C. (2009). Literature vs. practice: challenges for international students in the US. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 22, 374–385.
Terui, S. (2011). Second language learners' coping strategy in conversations with native speakers. Journal of International Students, 2, 168–183.
Wu, H., Garza, E., Guzman, N. (2015). International Student’s Challenge and Adjustment to College. Education Research International, 2015.
Zhou, G., Zhang, Z. (2014). A Study of the First Year International Students at a Canadian University: Challenges and Experiences with Social Integration. Canadian and International Education. Education Canadienne Et Internationale, 43(23).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 ОЛЬГА БАНІТ, СВІТЛАНА БАБУШКО, ЛІЛІЯ БАРАНОВА

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.