ANALYSIS OF MODERN DEVELOPMENTAL TRENDS OF POSITIONING STRATEGIES OF LEADING UNIVERSITIES IN THE INTERNATIONAL INFORMATION SPACE

Автор(и)

  • IRYNA SHCHERBAK Municipal Establishment “Kharkiv Humanitarian-Pedagogical Academy” of Kharkiv Regional Council

DOI:

https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-15

Ключові слова:

тенденції, розвиток, стратегії позиціонування, провідні університети, міжнародний інформаційний простір

Анотація

Наукове дослідження присвячене актуальній проблемі, а саме сучасним тенденціям розвитку стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі. Метою стратегій позиціонування університетів у міжнародному інформаційному просторі є лідерство на ринку освітніх послуг. Для того, щоб діяльність університету була поміченою та визивала «positive image» PR-менеджери розробляють комплекси спеціальних заходів, форм і засобів із метою справити позитивне враження на свідомість цільової аудиторії. Для цього автором наукової роботи спочатку проаналізовано сутність поняття «тенденції» загалом та зокрема в освіті. В умовах конкурентних процесів у сфері вищої освіти, демографічної кризи, зменшення кількості абітурієнтів, упровадження принципів корпоративного управління в діяльність державних університетів, збільшення кількості проведених досліджень, адміністрації та PR-менеджерам закладів вищої освіти необхідно застосовувати сучасні форми та методи позиціонування власної діяльності, наданих освітніх послуг і освітніх продуктів. На підставі проведеного компаративного аналізу в попередніх дослідженнях стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи та України в міжнародному інформаційному просторі були визначені наступні тенденції цього процесу: тенденція позиціонування провідного (дослідницького та корпоратизованого) університету в міжнародному інформаційному просторі, направленість стратегії позиціонування університету на цільовий сегмент ринку, позиціонування транскордонного співробітництва та інтернаціоналізації діяльності університету в умовах посилення міжнародної конкуренції між окремими університетами, тенденція просування позиціонованого бренду як гарантія якості освіти університету в міжнародному інформаційному просторі, зміна співвідношення традиційних і сучасних видів реклами.

Посилання

Arbuzova J. V., Rotan N. V. (2014). Formation of the positive image of an education institution. Information technologies in science and industry. Issue 2 (7). pp. 273–280., p. 274.

Avsheniuk N. М. (2016). Tendencies of teachers’ professional development in the developed English-speaking countries in the globalization conditions. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series: Pedagogy and Psychology. Issue 2. pp. 13–17.

Isaev I. F. (2002). Professional and pedagogical culture of a teacher : tutorial. Moscow: Academia. 208 p.

Kharkivska А. А. (2018). Management of inclusive education of students of higher education staff. Theory and methodology of vocational education: electronic scientific professional publication. 2018. Issue 15. URL https://docs.wixstatic.com/ugd/ 2f377b_f0e14a43cb74479abd3ec4d48f2cd5b4.pdf (Accessed: 16.11.2020).

Kodzhaspirova G. М., Kodzhaspirov А. J. (2005). Pedagogy Dictionary. Moscow: Mart. 448 p., p. 334.

Law of Ukraine «On Advertising». (2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text (Accessed: 21.09.2020)].

Panchenko L. F. (2011). Theoretical and methodological grounds for developing information educational university space: the dissertation for the Doctor of Pedagogical Sciences Degree: 13.00.10 / State establishment «Luhansk Taras Shevchenko National University». Luhansk, 2011. 508 p., p. 34.

Patterson G. (2005). Collaboration/competition crossroads: national/ supranational tertiary education policies on a collision course. Tertiary Education and Management. № 11 (4). pp. 355–368.

Steck H. (2003). Corporatization of the University: Seeking Conceptual Clarity. The annals of the American Academy of Political and Social Science. № 585, рр. 66–83; Р. 74.

TV channels ranking among IPTV/OTT users in the ІІІ quarter of 2019. (2020). URL: https://www.nrada.gov.ua/rejtyngy-telekanaliv-sered-korystuvachiv-iptv-ott-u-iii-kvartali-2019-roku/ (Accessed: 15.09.2020).

Voronkin О. S. (2016). Developmental tendencies of education and communication technologies of students at higher educational establishments of Ukraine (second half of the XXth century – beginning of the XXIst century): the dissertation for the Candidate of Pedagogical Sciences Degree: 13.00.10 / State establishment «Luhansk Taras Shevchenko National University». Starobilsk, 178 p., p. 153

Zaharov V. (2013). Positioning. URL: https://pr-club.com/assets/files/pr_lib/ pr_root/Zaharova-part-2.pdf (Accessed: 02.02.2020).

Arbuzova J. V., Rotan N. V. (2014). Formation of the positive image of an education institution. Information technologies in science and industry. Issue 2 (7). pp. 273–280., p. 274.

Avsheniuk N. М. (2016). Tendencies of teachers’ professional development in the developed English-speaking countries in the globalization conditions. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series: Pedagogy and Psychology. Issue 2. pp. 13–17.

Isaev I. F. (2002). Professional and pedagogical culture of a teacher : tutorial. Moscow: Academia. 208 p.

Kharkivska А. А. (2018). Management of inclusive education of students of higher education staff. Theory and methodology of vocational education: electronic scientific professional publication. 2018. Issue 15. URL https://docs.wixstatic.com/ugd/ 2f377b_f0e14a43cb74479abd3ec4d48f2cd5b4.pdf (Accessed: 16.11.2020).

Kodzhaspirova G. М., Kodzhaspirov А. J. (2005). Pedagogy Dictionary. Moscow: Mart. 448 p., p. 334.

Law of Ukraine «On Advertising». (2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text (Accessed: 21.09.2020)].

Panchenko L. F. (2011). Theoretical and methodological grounds for developing information educational university space: the dissertation for the Doctor of Pedagogical Sciences Degree: 13.00.10 / State establishment «Luhansk Taras Shevchenko National University». Luhansk, 2011. 508 p., p. 34.

Patterson G. (2005). Collaboration/competition crossroads: national/ supranational tertiary education policies on a collision course. Tertiary Education and Management. № 11 (4). pp. 355–368.

Steck H. (2003). Corporatization of the University: Seeking Conceptual Clarity. The annals of the American Academy of Political and Social Science. № 585, рр. 66–83; Р. 74.

TV channels ranking among IPTV/OTT users in the ІІІ quarter of 2019. (2020). URL: https://www.nrada.gov.ua/rejtyngy-telekanaliv-sered-korystuvachiv-iptv-ott-u-iii-kvartali-2019-roku/ (Accessed: 15.09.2020).

Voronkin О. S. (2016). Developmental tendencies of education and communication technologies of students at higher educational establishments of Ukraine (second half of the XXth century – beginning of the XXIst century): the dissertation for the Candidate of Pedagogical Sciences Degree: 13.00.10 / State establishment «Luhansk Taras Shevchenko National University». Starobilsk, 178 p., p. 153

Zaharov V. (2013). Positioning. URL: https://pr-club.com/assets/files/pr_lib/ pr_root/Zaharova-part-2.pdf (Accessed: 02.02.2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Як цитувати

SHCHERBAK, I. (2021). ANALYSIS OF MODERN DEVELOPMENTAL TRENDS OF POSITIONING STRATEGIES OF LEADING UNIVERSITIES IN THE INTERNATIONAL INFORMATION SPACE . Comparative Professional Pedagogy, 11(1), 109–116. https://doi.org/10.31891/2308-4081/2021-11(1)-15