ПРАКТИКА ПОЄДНАННЯ МІКРОВИКЛАДАННЯ ТА СТУДЕНТСЬКОГО КОУЧИНГУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: АНАЛІЗ ДОСВІДУ ІНДОНЕЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2308-4081/2024-14(1)-11Ключові слова:
студентський коучинг, мікровикладання, педагогічна компетентність, викладання англійської мови, професійна підготовка, ІндонезіяАнотація
У статті проаналізовано практику поєднання мікровикладання з студентським коучингом під час професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови у досвіді Індонезії (на прикладі університету Universitas PGRI (м. Семаранг)). Основна мета аналізу індонезійського досвіду – показати як ця модель професійної підготовки може бути використана для покращення якості майбутньої професійної діяльності вчителів англійської мови та розвитку їх педагогічної компетентності. Якісний аналіз дослідження показав ряд переваг такої моделі професійної підготовки, а також дав змогу окреслити проблеми, які можуть виникнути під час її впровадження, а кількісний аналіз даних забезпечив статистичне підтвердження для якісних висновків. У результаті дослідження було сформульовано рекомендації щодо ефективної організації й здійснення мікровикладання з паралельним коучингом студентів для підвищення їх педагогічної компетентності, а також кращого розуміння переваг цієї моделі навчання. Проаналізований досвід індонезійського університету дає поштовх для розробки інноваційної методики викладання англійської мови на рівні вищої школи.
Оцінка ефективності мікровикладання в університеті Universitas PGRI (м. Семаранг) демонструє високий рівень задоволення учасників цією моделлю навчання, а також позитивне сприйняття ними студентського коучингу. Крім того, експериментальне дослідження показало значне підвищення рівня педагогічної компетентності студентів після впровадження досліджуваної моделі професійної підготовки.
Зроблено висновок, що поєднання мікровикладання зі студентським коучингом має потенціал для розвитку педагогічної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, оскільки воно є практико орієнтованою моделлю навчання, але лише за умови забезпечення належного зворотного зв'язку та чітких критеріїв оцінювання. Вважаємо за доцільне звернути особливу увагу на сформульовані рекомендації щодо впровадження мікровикладання (необхідність підготовчого етапу, належна організація симуляційного класу та оцінка й рефлексія після мікровикладання) та окреслені проблеми його реалізації (зменшення відчуття новизни, відмінність симуляційного уроку від реального; недосконалість менеджменту мікровикладання; відсутність стандарту оцінювання). Вирішення останніх становить перспективи наших подальших наукових пошуків.
Посилання
Ackerman, K. B. (2023). The effectiveness of a peer coaching intervention on co-teachers’ use of high leverage practices. Preventing School Failure, 67 (1), 27–38. https://doi.org/10.1080/1045988X.2022.2070591
Ambarini, R., Yuliarsi, I., Sukarno, S. & Faridi, A. (2024). Peer Coaching-Based Microteaching Lesson Study Model to Enhance English Teaching Competence: A Perception Analysis Among Prospective Teachers. https://dx.doi.org/10.2139/ssrn.4798800.
Brouwer, N. (2022). Activating learners: The impact of peer coaching with video on teaching and learning. Using Video To Develop Teaching, 212–297.
Chan, C. K. Y. (2023). Students’ voices on generative AI: perceptions, benefits, and challenges in higher education. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20(1). https://doi.org/10.1186/s41239-023-00411-8
Farias, C. (2022). Implementing Learner-Oriented Assessment Strategies. Learner-Oriented Teaching and Assessment in Youth Sport, 145–161. https://doi.org/10.4324/ 9781003140016-15
Filho, G. (2023). Developing Teamwork with the aid of Reflection. International Symposium on Project Approaches in Engineering Education, 13, 192–201.
Handayani, R. D. (2022). Online microteaching lesson study: a recipe to enhance prospective physics teachers’ pedagogical knowledge. International Journal for Lesson and Learning Studies, 11(3), 221–234. https://doi.org/10.1108/IJLLS-02-2022-0017
Harn, B. (2020). Developing critical thinking and reflection in teachers within teacher preparation. In Research Anthology on Developing Critical Thinking Skills in Students (pp. 232–251). https://doi.org/10.4018/978-1-7998-3022-1.ch014
Komkova, A. (2022). Foreign Language Learning Environment: A Case Study of STU. Lecture Notes in Networks and Systems, 403, 429–437. https://doi.org/ 10.1007/978-3-030-96383-5_48
Luo, Z., & Li, H. (2024). Competence, preparation, and relaxation: Contributing factors to EFL student teachers’ self-efficacy and teaching performance in microteaching training. Heliyon, 10(4). https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e26216
McCullagh, J. F. (2012). How can video supported reflection enhance teachers’ professional development? Cultural Studies of Science Education, 7(1), 137–152. https://doi.org/10.1007/s11422-012-9396-0
Merdekawati, K. (2022). Peer feedback impact on teaching skills. AIP Conference Proceedings, 2645. https://doi.org/10.1063/5.0113866
Odo, D. M. (2022). An action research investigation of the impact of using online feedback videos to promote self-reflection on the microteaching of preservice EFL teachers. Systemic Practice and Action Research, 35(3), 327–343.
O'Flaherty, J., Lenihan, R., Young, A.-M, & Mccormack, O. (2023). Developing Micro-Teaching with a Focus on Core Practices: The Use of Approximations of Practice. Education Sciences, 14.
Sahardin, R. (2020). The obstacles faced by EFL students in the microteaching course. International Journal of Language Studies, 14(4), 39–50. https://drive.google.com/ file/d/1Esr37Ff1LRxjcGRtghcfoO4emfOaXKl3/view
Tian, J. (2015). Reform Research of Microteaching Based on Vocational Education.https://www.researchgate.net/publication/300915118_Reform_Research_of_Microteaching_Based_on_Vocational_Education.
Zhang, J. (2013). A Research on Teaching Skill Training under the Environment of Information Technology – Application of Microteaching Method. Software Guide, 8, 184-186.