Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Архіви
Публікаційна етика
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 2 (2021): ПОРІВНЯЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Том 11 № 2 (2021): ПОРІВНЯЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Опубліковано:
2021-12-02
Статті
TEACHERS’ PROFESSIONAL IDENTITY FOR INCLUSIVE EDUCATION: AUSTRALIAN AND UKRAINIAN APPROACHES
NATALIIA AVSHENIUK, NATALIYA SEMINIKHYNA
6-19
PDF (English)
A BRIEF OVERVIEW OF THE CHINESE EDUCATION SYSTEM
NATALYA BIDYUK, MAIIA SOVA
20-29
PDF (English)
PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS IN FORMAL AND NON-FORMAL EDUCATION: UKRAINIAN AND FOREIGN CONTEXTS
MYROSLAVA VOVK, OLHA HODATSKA, OKSANA VENHRYNIUK, MARIIA BRONITSKA
30-40
PDF (English)
TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF EDUCATION AND UPBRINGING OF ORPHAN CHILDREN IN CHILDREN’S HOUSES OF THE CHINESE PEOPLE’S REPUBLIC
SVITLANA HRYSHCHENKO, IRINA BUZHINA
41-47
PDF (English)
DEVELOPMENT OF PRIMARY STUDENTS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE: ANALYSIS OF FOREIGN EXPERIENCE
LENINA ZADOROZHNA-KNYAGNITSKA, IRINA HADZHINOVA
48-54
PDF (English)
PECULIARITIES OF “INTEGRATED DESIGN” MASTER’S DEGREE PROGRAM AT COLOGNE UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES
OLENA SHVETS
55-65
PDF (English)
DEVELOPMENT OF FUTURE TEACHERS’ PEDAGOGICAL SKILLS: COMPARATIVE ANALYSIS OF FOREIGN AND DOMESTIC EXPERIENCE
ARTEM ANDROSENKO
66-74
PDF (English)
CROSS-DISCIPLINARY APPROACH TO PROFESSIONAL TRAINING: INTERNATIONAL EXPERIENCE
IVAN PRYLEPA
75-82
PDF (English)
PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF BIOLOGY TEACHERS: A COMPARATIVE ANALYSIS
KATERINA CHEKANYUK
83-89
PDF (English)
TRENDS AND PECULIARITIES OF PROFESSIONAL AND PHYSICAL TRAINING OF GERMAN ARMED FORCES OFFICERS
OLEKSANDR HNYDIUK
90-98
PDF
THE MAIN ASPECTS OF FORMING ENTREPRENEURIAL COMPETENCE IN FUTURE TEACHERS IN UKRAINIAN AND FOREIGN EXPERIENCE
TETIANA BORTNIUK
99-105
PDF (English)
Мова
Українська
English
Подати статтю
Подати статтю