Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Домашня
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Архіви
Публікаційна етика
Протидія плагіату
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 2 (2021): ПОРІВНЯЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Том 11 № 2 (2021): ПОРІВНЯЛЬНА ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Опубліковано:
2021-12-02
Статті
A BRIEF OVERVIEW OF THE CHINESE EDUCATION SYSTEM
NATALYA BIDYUK, MAIIA SOVA
20-29
PDF (English)
PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS IN FORMAL AND NON-FORMAL EDUCATION: UKRAINIAN AND FOREIGN CONTEXTS
MYROSLAVA VOVK, OLHA HODATSKA, OKSANA VENHRYNIUK, MARIIA BRONITSKA
30-40
PDF (English)
TEACHERS’ PROFESSIONAL IDENTITY FOR INCLUSIVE EDUCATION: AUSTRALIAN AND UKRAINIAN APPROACHES
NATALIIA AVSHENIUK, NATALIYA SEMINIKHYNA
6-19
PDF (English)
TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF EDUCATION AND UPBRINGING OF ORPHAN CHILDREN IN CHILDREN’S HOUSES OF THE CHINESE PEOPLE’S REPUBLIC
SVITLANA HRYSHCHENKO, IRINA BUZHINA
41-47
PDF (English)
Мова
Українська
English
Подати статтю
Подати статтю